Ajansäästöä palkanlaskentaan

Palkanlaskennan ulkoistamisen hyötynä on, että sinun yrittäjänä ei tarvitse itse miettiä, mitä ilmoituksia palkoista annetaan tai milloin. Tilitoimistossamme on aina ajan tasalla olevat tiedot palkkahallinnon lakisääteisistä muutoksista.

Tiedätkö mitä lakisääteinen palkanlaskenta vaatii? Ota yhteyttä ja mietitään yhdessä ratkaisu palkanlaskennan hoitoon. Hoidamme yrityksesi palkanlaskennan lakien mukaan ja tulkitsemme kanssasi alakohtaisia työehtosopimuksia.

Kuinka palkanlaskenta toimii?

Yrittäjänä toimitat palkka-aineistot sovitulla tavalla joko kirjeitse, sähköpostitse tai jopa suoraan sähköisen taloushallinnon kautta. Sinun tai työntekijöidesi ei tarvitse huolehtia palkkoihin liittyvistä ilmoituksista vaan me hoidamme ajallaan palkanlaskennan ilmoitukset verottajalle ja vakuutusyhtiöille.

Sopimuksen mukaan teemme myös työsopimukset ja annamme palkka- ja työtodistukset sekä muut ilmoitukset esimerkiksi sairauspäivärahahakemuksiin. Autamme yrittäjää kartoittamaan työntekijän palkkaukseen liittyvät kulut. Teemme laskelmia palkkauksen kokonaiskustannuksista, joita käymme läpi yhdessä.